tisdag 24 juni 2008

Läges rapport ifrån en säng ca 35 min utanför Paris.

Mon accés au Internet ne marche pas trés bien.

Jag skulle så gärna skriva något himla nicigt här, men jag har bara Internet i princip innan jag ska springa till bussen på morgonen, detta betyder att jag nu har 5 min. haha

  • jag har iallafall tagit mig igenom och blivit godkänd i Disneyes HIS, hotell data system, typ AIS.
  • jag har också firat midsommar på disney vis, det vill säga, mycket vin och champagne, små grodorna dans runt en björk, med lite influnser av grum paris banlieu rap med krycka.
  • jag har hittat tillbaka till mitt favorit kvarter i Paris, och i butik nr 1 i Marais så har de satt in en dörrvakt, men inte vilken vakt som helst, en super pumpad, koksfett bränd kille i förd endast silver boxer. ohh yes. haha
  • jag har solat i 10 min, sen kom en liten regnskur på 1 min. tvättat för första gången.
  • varit i parken 3 ggr på en vecka....
  • varit på Ikea och inskaffat bedset och handdukar (oranga)

ok dags att rusa...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det va nice igår! Du får komma över på middag i helgen! Imorgon kväll om du vill, du va ju ledig lördag va? Sitter på trappan o får ont i rumpenstumpen..haha, snart ska jag iväg till jobbet! Ryssland-Spanien ikväll vid 20.45 men jag slutar 21 så jag ska nog försöka se den antingen på Imaginations eller Sportsbar direkt efter. Du ska inte med?

Puss o kram

Anonym sa...

Tja!! orkar du ut o festa i Paris imorgon kväll. En kille från jobbet som bjöd ut mig, men jag åker bara om ni andra kommer med.:)
middag chez moi @ 7 pm iaf! hörs! kram

Anonym sa...

dina: jag kommer såklart ikväll, men jag hänger nog inte med till paris.. börjar kl 8 på söndag, så det känns lite sådär.. men annars skulle jag lätt hängt med. får bli en annan gång!

Anonym sa...

Haha, vad "bra", för jag ska inte heller ut ikväll. Börjar 9 imorgon och tänker verkligen inte åka själv(!!). Nej, nu ska jag logga ut o snart kommer ju du hit! Jipppiiiijeeeay!