måndag 2 juni 2008

Dance, you're free!

Jaaa! Bra start på den här veckan. Jag är godkänd i min matte c kurs som jag har kämpat med hela våren. Så himlans skönt. Att en sån liten gymnasiekurs kan vara så krävande. Well, nu är jag klar. Så himlans skönt.




Nu kan jag hoppa kring den här låten idag och ha det bra. Jag valde den här låten med därför att den känns lite språkig så. Förstår någon? Nej, men jag tänkte väl på bokstaveringen eller något och att jag ibland har känt att språk är egentligen inget för mig. Jag tycker att det är roligt, men egentligen är jag inte så bra. Men jag är så himlans mycket bättre på språk än matte. Så.

Och ursäkta för att jag lägger upp en låt till varje inlägg, eller varför ursäkta. Varsågoda, mer musik som jag tycker passar in till det jag skriver eller musik som jag bara gillar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! :)

Anonym sa...

Tack ^^

Anonym sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS! All right! Klart du klarade det :)

Anonym sa...

haha tack.. nej inte såklart faktiskt. en poäng över g gränsen på np och typ 2-3 på de andra proven. haha. men g är det! och nu är jag klar med Komvux forever. skiter i om mina poäng är för låga, då läser jag något annat.