söndag 18 januari 2009

Welcome to my crib.















Så, igår flyttade jag. En smokfull mini lastbil jag, mamma och pappa, kom tillslut fram till Göteborg och släpade och bar. Men det gick riktigt bra, och allt fick plats. Igår hann jag även med att göra 2 tentor, jag kan meddela att gå upp kl 6, bära och lasta och åka bil i ca 2 timmar och sedan bära igen, och så springa till en tentasal, det ger inga bra tentaresultat. Jag var hur trött som helst när jag satt där och skulle göra 2 tentor dessutom. Sen ägnade jag större delan av kvällen och dagen idag med att plocka i ordning och nu är det riktigt mysigt här inne. Jag trivs bra. Idag har jag även varit på Siba på avenyn och köpt en Internet sladd och så var jag på Willys och köpte lite mat. Så nu klarar jag mig ett tag.
Imorgon börjar skolan. Jag är lite nervös, mest för vad jag ska tycka om mina nya studier i Offentlig förvaltning, och att klassen ska vara nice. Jag berättar mera sen, nu är jag trött och hungrig, så jag ska nog göra lite soppa..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh niiice Lisa!!

Ser riktigt trivsamt ut. Där kommer du få det bra! Trevligt att du ringde :O) Lycka till imorgon nu. Feel like a Hollywoodstar!

Anonym sa...

i love your place!! cozy central!

Pieter de Boer sa...

Mooi huis!! Geniet van het vrije leven.. ;)

Anonym sa...

Jossan: Tack, jag kände mig inte direkt som en Hollywoodstar. haha. men snart kanske. Och det ÄR väldigt trivsamt här.

Misserma: Thanks, you're always welcomed to come and visit!

Pieter: Dank je wel, ja heel is heel mooi.